Reklamace

Ať už chcete zboží vrátit, nebo reklamovat, pokusíme se pro Vás vše vyřešit co nejrychleji.
Pokud si nebudete vědět rady, můžete vždy kontaktovat naše oddělení zákaznické péče.

Jak jste si zboží zakoupili?

Zboží rezervované a zakoupené osobně v kamenných Pilulka Lékárnách

Zboží, které jste si osobně vyzvedli na základě rezervace v lékárně, je nutné reklamovat přímo na místě v této dané lékárně. Daná lékárna je prodávajícím vystavující zákazníkovi daňový doklad a přímo poskytující záruku za zakoupené zboží. Toto zboží nelze reklamovat u provozovatele Pilulka.cz.

Balíček zaslaný přepravní službou k Vám, do Pilulka Boxu nebo na výdejnu

Při reklamaci zboží, které jste si nechali doručit dopravcem až domů, na pobočku Zásilkovny, České pošty, Pilulka boxu nebo Lékárny je zapotřebí vyplnit reklamační protokol související s konkrétní závadou, viz níže.

V případě uznání reklamace a Vaší úhrady poštovného Vám budeme úhradu po předložení dokladu kompenzovat.

Vytvořit reklamaci

Jak postupovat při vrácení nebo reklamaci zboží?

Jak zboží správně zabalit při odeslání k nám?

1. Zvolte vhodný obal

Doporučujeme krabici, ve které Vám zásilka přišla od nás, pokud není krabice poškozená. Jestliže již krabici nemáte, zvolte vhodnou velikost a tloušťku krabice s ohledem na zasílaný produkt.

2. Zboží v krabici vhodně zabezpečte

Prázdný prostor v krabici vyplňte výplňovým materiálem (například polystyren, bublinková fólie, noviny). Zboží výplňovým materiálem oddělte od okrajů krabice, a to ze všech stran včetně dna a vrchu krabice, aby nedošlo k poškození při přepravě.

3. Pečlivě uzavřete a označte krabici

Krabici pečlivě uzavřete, zalepte lepicí páskou a viditelně na ni uveďte číslo objednávky, ve které byl produkt zakoupen.

Potřebujete poradit? Ozvěte se nám

 
222 703 000
8:00 – 18:00 v pracovní dny
 
dotazy@pilulka.cz
Odpovídáme nejčastěji
do druhého dne